ZOW 2015in Lansmanı İstanbul Sapphire Seyir Terasında Gerçekleşti
05-11-2014
Clarion Event Türkiye tarafından her yıl düzenlenmekte olan Uluslararası Mobilya Endüstrisi, İç Tasarım Aksesuar ve Ekipmanları Fuarı ZOW Türkiyenin 19-22 Mart 2015te 7. Kez düzenlenecek olan sektörel buluşmasının lansmanı dün akşam saat 18.00 21.00 saatleri arasında 4. Leventteki İstanbul Sapphire Seyir Terasında gerçekleşti.
Zow Almanya Müdürü Horst Rudolf, Zow Türkiye ekibi ve tasarımcı Adnan Serbestin katıldığı etkinlikte ilk uygulaması önümüzdeki yıl Şubat ayında ZOW Bad Salzuflen de Lidewij Edelkoort öncülüğünde gerçekleştirilecek olan Trend_works konseptinin tanıtımı ve bu konseptin ZOW Türkiyeye nasıl taşınacağının sunumu yapıldı. Mobilya sektörüne yeni bir soluk kazandırılmasının hedeflendiği Trend Works çerçevesinde tasarımcı Adnan Serbest ile işbirliğine giden ZOW Türkiye ekibinin sloganı zamanın ruhunu yakalamak.
Toplantıyı açan Clarion Event Turkey İş Geliştirme Müdürü Fatih Yıldızdan sahneye önce ZOW Almanya Genel Müdürü Horst Rudolphu davet etti. Ana fikirin doğuşu ve Almanya fuarındaki uygulaması konusunda bilgiler veren Rudolph, ZOWun genel konsepti hakkında da kimi detaylar sundu. Daha sonra konuşmasını yapmak üzere yerini alan Clarion Events Türkiye Genel Müdürü Aykut Engin toplantıya, kimisi uzaklardan gelmiş olan konuklara teşekkür ederek, yeni konseptlerini ve bundan duydukları heyecanı anlatarak, bunun ZOW fuarlarının geleceğine ve başarısına nasıl yansıyacağı konusunda detaylı bilgiler verdi. ZOW Türkiyenin diğerlerinden olan ayırdedici özellikleri üzerinde önemle duran ve yeni fuar konseptinin dünya trendlerini fuara nasıl yansıtacağını, katılımcı ve ziyaretçilerin ne gibi yenilikler bulacaklarını, fuarda yer alacak çekici etkinliklerden nasıl yararlanacakları konusunda bilgi veren Aykut Engin fuarın, fuardan haftalar, aylar öncesinde başlayacağını belirterek web sitesinden sağlayacakları yeni hizmetler hakkında da detaylı bilgiler verdi. Fuarda yer alacak olan forumların, workshopların, yeni kafetarya alanlarının birebir ziyaretçiyi nasıl çekeceğini ve katılımcılar ile farklı platformlarda nasıl buluşabileceklerini anlatan Engin, özellikle daha fuar açılmadan ziyaretçilerin katılımcılar ile buluşmalarını önceden nasıl planlayabilecekleri üzerinde durdu ve yeni eşleştirme (matching) sistemleri sayesinde ziyaretçilerin fuara geldiğinde hangi katılımcı ile ne zaman buluşacağını, kimlerlerle neleri görüşeceğini önceden biliyor olmalarının fuara katacağı verimden bahsetti. En son konuşmacı olan Adnan Serbest ise öncelikle tasarımcıların ne olup ne olmadıkları ve sektöre olan katkıları konusundaki görüşlerini salondakilerle paylaştı ve ZOW Türkiye ile olan işbirliklerinin herkesi nasıl heyecanlandırdığını ve bunun sonuçlarını fuarda hep birlikte göreceklerini belirtti.
Yayın grubumuzun da ekip olarak hazır bulunduğu toplantı daha sonra konuklara verilen bir kokteyl ile sona erdi.
Zow Almanya Müdürü Horst Rudolf, Zow Türkiye ekibi ve tasarımcı Adnan Serbestin katıldığı etkinlikte ilk uygulaması önümüzdeki yıl Şubat ayında ZOW Bad Salzuflen de Lidewij Edelkoort öncülüğünde gerçekleştirilecek olan Trend_works konseptinin tanıtımı ve bu konseptin ZOW Türkiyeye nasıl taşınacağının sunumu yapıldı. Mobilya sektörüne yeni bir soluk kazandırılmasının hedeflendiği Trend Works çerçevesinde tasarımcı Adnan Serbest ile işbirliğine giden ZOW Türkiye ekibinin sloganı zamanın ruhunu yakalamak.
Toplantıyı açan Clarion Event Turkey İş Geliştirme Müdürü Fatih Yıldızdan sahneye önce ZOW Almanya Genel Müdürü Horst Rudolphu davet etti. Ana fikirin doğuşu ve Almanya fuarındaki uygulaması konusunda bilgiler veren Rudolph, ZOWun genel konsepti hakkında da kimi detaylar sundu. Daha sonra konuşmasını yapmak üzere yerini alan Clarion Events Türkiye Genel Müdürü Aykut Engin toplantıya, kimisi uzaklardan gelmiş olan konuklara teşekkür ederek, yeni konseptlerini ve bundan duydukları heyecanı anlatarak, bunun ZOW fuarlarının geleceğine ve başarısına nasıl yansıyacağı konusunda detaylı bilgiler verdi. ZOW Türkiyenin diğerlerinden olan ayırdedici özellikleri üzerinde önemle duran ve yeni fuar konseptinin dünya trendlerini fuara nasıl yansıtacağını, katılımcı ve ziyaretçilerin ne gibi yenilikler bulacaklarını, fuarda yer alacak çekici etkinliklerden nasıl yararlanacakları konusunda bilgi veren Aykut Engin fuarın, fuardan haftalar, aylar öncesinde başlayacağını belirterek web sitesinden sağlayacakları yeni hizmetler hakkında da detaylı bilgiler verdi. Fuarda yer alacak olan forumların, workshopların, yeni kafetarya alanlarının birebir ziyaretçiyi nasıl çekeceğini ve katılımcılar ile farklı platformlarda nasıl buluşabileceklerini anlatan Engin, özellikle daha fuar açılmadan ziyaretçilerin katılımcılar ile buluşmalarını önceden nasıl planlayabilecekleri üzerinde durdu ve yeni eşleştirme (matching) sistemleri sayesinde ziyaretçilerin fuara geldiğinde hangi katılımcı ile ne zaman buluşacağını, kimlerlerle neleri görüşeceğini önceden biliyor olmalarının fuara katacağı verimden bahsetti. En son konuşmacı olan Adnan Serbest ise öncelikle tasarımcıların ne olup ne olmadıkları ve sektöre olan katkıları konusundaki görüşlerini salondakilerle paylaştı ve ZOW Türkiye ile olan işbirliklerinin herkesi nasıl heyecanlandırdığını ve bunun sonuçlarını fuarda hep birlikte göreceklerini belirtti.
Yayın grubumuzun da ekip olarak hazır bulunduğu toplantı daha sonra konuklara verilen bir kokteyl ile sona erdi.