Yurtdışında 40 Konsept Mağazaya Ulaşan ALFEMO, Toronto ve Los Angelesta da Mağaza Açacak
10-02-2016
Mobilya pazarının lider markalarından Alfemo, Turquality programına dahil olduğu 2011 yılından bu yana; Avrupadan Orta Doğuya; Güney Amerikadan Afrika ülkelerine dek dünyanın bir çok ülkesinde 40 konsept mağaza açtı ve Panama, Hollanda, Dubai, Almanya, Mısır, Kazakistan ve Viyanaın en beğenilen mobilya markaları arasına girmeyi başardı.
Alfemo Genel Müdürü Ramazan Davulcuoğlu; konuyla ilgili olarak yaptığı açıklamada şunları söyledi: Günümüz rekabet koşullarında güçlü global Türk markaları geliştirerek Türkiyenin ihracatını artırmayı hedefleyen, dünyanın devlet destekli ilk ve tek markalaşma programı TURQUALITY® ile; Alfemo olarak 2011 yılından bu yana dünyanın zirvesine oynuyoruz. Turquality Programı dahilinde üretimden pazarlamaya, satıştan satış sonrası hizmetlere kadar tüm süreçlerde devletten aldığımız destek ve güç ile; uluslararası pazarlarda rekabet gücümüzü artırma ve yeni pazarlarda yer alma hedefini gerçekleştirmek üzere ciddi aşamalar kaydettik. Bu 5 yıllık dilimde İhracat oranımızda %80lik bir büyüme gerçekleştirdik.
Turquality desteğinin dünya pazarında bir güç ve prestij simgesi olarak algılandığını; yabancı yatırımcının markaya bakış açısını da etkilediğini vurgulayan Davulcuoğlu sözlerine; Biz de gerek dünya standartlarındaki konsept mağazacılık anlayışımız; gerekse trend tasarım ürünü mobilya koleksiyonumuz ve satış sonrası hizmet kalitemizle, markamıza yönelik algıyı her zaman daha yukarı taşımak hedefiyle çalışıyoruz. Her yıl aldığımız tasarım ödülleri, katıldığımız uluslararası fuarlar ve aldığımız Dünya Kalite Ödülü bu durumun önemli göstergeleridir diye devam etti.
Dünya pazarındaki rakiplerinden ürettiği teknoloji entegre edilmiş, akıllı mobilyalarla da ayrışan Alfemonun çok kısa bir süre içinde Kanadanın Başkenti Toronto ve ABD Los Angelestaki mağazaları açılmış olacak.
Alfemo Genel Müdürü Ramazan Davulcuoğlu; konuyla ilgili olarak yaptığı açıklamada şunları söyledi: Günümüz rekabet koşullarında güçlü global Türk markaları geliştirerek Türkiyenin ihracatını artırmayı hedefleyen, dünyanın devlet destekli ilk ve tek markalaşma programı TURQUALITY® ile; Alfemo olarak 2011 yılından bu yana dünyanın zirvesine oynuyoruz. Turquality Programı dahilinde üretimden pazarlamaya, satıştan satış sonrası hizmetlere kadar tüm süreçlerde devletten aldığımız destek ve güç ile; uluslararası pazarlarda rekabet gücümüzü artırma ve yeni pazarlarda yer alma hedefini gerçekleştirmek üzere ciddi aşamalar kaydettik. Bu 5 yıllık dilimde İhracat oranımızda %80lik bir büyüme gerçekleştirdik.
Turquality desteğinin dünya pazarında bir güç ve prestij simgesi olarak algılandığını; yabancı yatırımcının markaya bakış açısını da etkilediğini vurgulayan Davulcuoğlu sözlerine; Biz de gerek dünya standartlarındaki konsept mağazacılık anlayışımız; gerekse trend tasarım ürünü mobilya koleksiyonumuz ve satış sonrası hizmet kalitemizle, markamıza yönelik algıyı her zaman daha yukarı taşımak hedefiyle çalışıyoruz. Her yıl aldığımız tasarım ödülleri, katıldığımız uluslararası fuarlar ve aldığımız Dünya Kalite Ödülü bu durumun önemli göstergeleridir diye devam etti.
Dünya pazarındaki rakiplerinden ürettiği teknoloji entegre edilmiş, akıllı mobilyalarla da ayrışan Alfemonun çok kısa bir süre içinde Kanadanın Başkenti Toronto ve ABD Los Angelestaki mağazaları açılmış olacak.