Türk mobilya aksesuar endüstrisinin lider markası SAMET, İtalyada 1.000 m2lik Showroom açtı

Mobilya Dekorasyon Dergisi - Mobilya Dekorasyon - Dergi - Yayın - İletişim - Dergi - furniture - wood - design - dizayn - aksesuar - kenarbandı - edgeband - makine -woodworking - woodworkingmachinery - fair - mobilya fuarları - woodworking machinery - ahsap makineleri- glue-yapıştırıcı tutkal-

Türk mobilya aksesuar endüstrisinin lider markası SAMET, İtalyada 1.000 m2lik Showroom açtı

17-12-2012
Türk mobilya aksesuar endüstrisinin lider markası SAMET, İtalyada 1.000 m2lik Showroom açtı
Mobilyaya hayat verir mottosuyla geliştirdiği yenilikçi ürünlerini kullanıcılara sunan Türkiyenin lider mobilya aksesuar markası SAMET, Türk tasarım ve kalite anlayışını İtalyaya taşıyor. Dünyada sektörün 5 büyük oyuncusundan biri olan SAMET, Milano-Bergamoda 14 Aralık Cuma günü açtığı 1000 m2lik showroomuyla İtalya pazarına iddialı bir giriş yaptı.

Çekmece, menteşe, sürme kapak, mobilya aydınlatma, mobilya bağlantı ve kalkar kapak sistemlerini ürünleriyle dikkat çeken SAMET, dünyaca ünlü İtalyan mobilya markası Poliform markalı mobilyalarla hazırladığı İtalya Showroomunda ürün gamındaki yenilikçi ürünlerle İtalyan mobilya üreticilerini buluşturacak.

Açılışta konuşan SAMET İtalya Srl Yönetim Kurulu Başkanı Ufuk Kızıltan, SAMET olarak inovasyon ve tasarımı öncelik olarak belirledik. Bu nedenle tasarımın merkezi olarak kabul edilen İtalya pazarının bizim için önemi büyük. İtalya, ağırlıklı olarak ihracat yapan 500 milyon Euro hacminde büyük bir pazar, Türkiye pazarından 2,5 kat daha büyük bir pazardan söz ediyoruz. İtalya, mobilya aksesuarında global olarak 3 numaralı ülke, ihracatta ise 2.sırada yer alıyor. Global pazarda kartlar yeniden dağılırken; SAMET olarak Almanya, Avusturya gibi markaların en önemli alternatifi olarak bu pazarlara girmeyi hedefliyoruz. Bu nedenle bizim için çok doğru bir zaman olduğuna inanıyoruz. dedi.

SAMET Stratejik Pazarlama Grup Müdürü Noyan Özkaya ise; İtalya pazarına girerken; çok ciddi bir şekilde analiz ettiğimiz bu pazarın ihracat gücüne güveniyoruz. Alternatif ürünler kadar, hiç rakibi olmayan ürünlerle de bu pazara iddialı bir giriş yapmayı planlıyoruz. İlk etapta %5 pazar payı hedefliyoruz. Bu da 25 milyon Euroya tekabül ediyor. Sonraki seneler için ise hedefimiz pazar payımızı %2,5 artırmak. dedi ve sözlerine şöyle devam etti: İtalyada sadece aydınlatma ürünleri pazarı 80 milyon Euro büyüklüğünde SAMET olarak LED üretim tesisimizde bu pazara da hizmet vereceğiz.

yazar

E-bülten için e-posta bırak