PORTAKAL AHŞAP 20. Yılını Büyüyerek Geçirdi

Mobilya Dekorasyon Dergisi - Mobilya Dekorasyon - Dergi - Yayın - İletişim - Dergi - furniture - wood - design - dizayn - aksesuar - kenarbandı - edgeband - makine -woodworking - woodworkingmachinery - fair - mobilya fuarları - woodworking machinery - ahsap makineleri- glue-yapıştırıcı tutkal-

PORTAKAL AHŞAP 20. Yılını Büyüyerek Geçirdi

13-01-2016
PORTAKAL AHŞAP 20. Yılını Büyüyerek Geçirdi
2015 bizim için bir çok açıdan önemli bir yıldı. En başta 20.yılımızdı ve anlamlıydı. Nerdeyse 20 yıldır Portakalda çalışan arkadaşlarımız için daha bir anlamlıydı. Bir daha kutlanmayı hakkediyorlar.
2015 yılı tüm zorluklara rağmen 20.yıla yakışan bir şekilde geçmeliydi. Daha senenin başında güzel bir standla ZOW fuarına katıldık. Bu yıl ki zow da akrilik kenar bantları ön plandaydı ve verimli bir fuar geçirdik. Hemen ardından Tahran WOODEX teydik. Burada da akrilik ve high gloss kenar bantlarımız yoğun ilgi gördü. Yerli üretim ve Çin baskısı altında olan pazarda var olma mücadelemiz devam ediyor.

Arkasından hemen Antalya da birlikte çalıştığımız arkadaşlarımız ve bayilerimizin satış ekiplerini deKapsayan satış becerileri ,müzakere ve iletişim teknikleri adı altında 3 günlük bir eğitim proramını tamamladık. Hem öğrendik ,hem dinlendik ,hem eğlendik.Antalya nın ardından mayıs başında Almanya İNTERZUM daydık. Tüm dünyadan ziyaretçilerin geldiği bir fuarda hem firmamızı hem ülkemizi temsil etmenin gurunu yaşadık.Ardında 7 haziran seçimleri çıkan sonuçlar, patlayan bombalar, fırlayan kurlar tüm olumsuz koşullar altında akıllı ve ilkeli politikalarımızla bu olumsuz süreci kayıpsız atlatmayı başardık.

Ekim ayında sektörün sanki bayramlaştığı İNTERMOB fuarında yerimizi aldık ve dostlarımızla bir araya geldik. Son zamanlarda farkını hissettiren İNTERMOB fuarı firmamız açısından gayet iyi geçti.Hem yurtiçi hem yurtdışı müşterilerimizi ağırlamaktan mutluluk duyduk.

Ekim ayındaki bir önemli gelişmede yeni hatlarımız devreye girdi ve üretim kapasitemizi %40 büyüttük. Bu yatırım ekim den itibariyle hem ciromuza hem de hizmet kalite ve hızımıza yansıdı. 2015 yılında daha önce olmadığımız İSRAİL,YUNANİSTAN ve FRANSA ya da satış yapmaya başladık. Bu pazarların da devreye girmesi ile birlikte ihracatımız %50 seviyesinde arttmış oldu. 20. yılımızı cirosal olarak geçen yıla göre %15 artışla kapatıyor ve 2016 yılında bizi izlemeye devam etmenizi öneriyoruz.
yazar

E-bülten için e-posta bırak