Panama'da Dördüncü Mağazasını açan Alfemonun, Turquality'den bu yana dünyanın dört bir yanında açmış olduğu konsept mağaza sayısı 40 ı buldu

Mobilya Dekorasyon Dergisi - Mobilya Dekorasyon - Dergi - Yayın - İletişim - Dergi - furniture - wood - design - dizayn - aksesuar - kenarbandı - edgeband - makine -woodworking - woodworkingmachinery - fair - mobilya fuarları - woodworking machinery - ahsap makineleri- glue-yapıştırıcı tutkal-

Panama'da Dördüncü Mağazasını açan Alfemonun, Turquality'den bu yana dünyanın dört bir yanında açmış olduğu konsept mağaza sayısı 40 ı buldu

15-04-2016
Panama'da Dördüncü Mağazasını açan Alfemonun, Turquality'den bu yana dünyanın dört bir yanında açmış olduğu konsept mağaza sayısı 40 ı buldu
Avrupadan Orta Doğuya; Güney Amerikadan Afrika ülkelerine dek dünyanın bir çok ülkesinde 40 konsept mağaza açan ALFEMO Panama, Hollanda, Dubai, Almanya, Mısır, Kazakistan ve Irakın en beğenilen mobilya markaları arasına girmeyi başardı.

ALFEMOnun Panamadaki dördüncü mağazası geçtiğimiz hafta Via Espana Caddesinde açıldı. Alfemo Genel Müdürü Ramazan Davulcuoğlunun da katıldığı açılışta, Panamalı siyasetçiler, işadamları, Panama sanat camiasının ünlü yüzleri ve Ekvadorun Panama konsolosu da misafirler arasında yer aldılar.

Alfemo Genel Müdürü Ramazan Davulcuoğlu, açılışta yaptığı konuşmada Dünya Kalite Ödüllü Markamızı ve her biri tasarım ürünü mobilya koleksiyonumuzu Güney Amerikada sizlerle buluşturmaktan çok mutluyuz. Çok yakında Alta Plazada açılacak 5. Mağazamızla beraber Panamada tüm kilit noktalarda yerimizi almış olacağız. dedi.

Davulcuoğlu; Alfemonun global pazarda yakaladığı başarıda; dahil oldukları Turquality programının katkısının çok büyük olduğunu belirterek sözlerine şöyle devam etti:

Günümüz rekabet koşullarında güçlü global Türk markaları geliştirerek Türkiyenin ihracatını artırmayı hedefleyen, dünyanın devlet destekli ilk ve tek markalaşma programı TURQUALITY® ile; Alfemo olarak 2011 yılından bu yana dünyanın zirvesine oynuyoruz. Turquality Programı dahilinde aldığımız destek ve güç ile; uluslararası pazarlarda rekabet gücümüzü artırma ve yeni pazarlarda yer alma hedefini gerçekleştirmek üzere ciddi aşamalar kaydettik."

Davulcuoğlu, ayrıca; Turquality desteğinin dünya pazarında bir güç ve prestij simgesi olarak algılandığını; yabancı yatırımcının markaya bakış açısını da etkilediğini vurguladı.Dünya pazarındaki rakiplerinden ürettiği teknoloji entegre edilmiş, akıllı mobilyalarla da ayrışan Alfemonun çok kısa bir süre içinde Viyanada, Kanadanın Başkenti Toronto ve ABD Los Angelestaki mağazaları açılmış olacak.
yazar

E-bülten için e-posta bırak