MASION &OBJET PARİS 2022 GERÇEKLEŞTİ. İLHAM AL, GÖSTER VE BAĞLAN...

Mobilya Dekorasyon Dergisi - Mobilya Dekorasyon - Dergi - Yayın - İletişim - Dergi - furniture - wood - design - dizayn - aksesuar - kenarbandı - edgeband - makine -woodworking - woodworkingmachinery - fair - mobilya fuarları - woodworking machinery - ahsap makineleri- glue-yapıştırıcı tutkal-

MASION &OBJET PARİS 2022 GERÇEKLEŞTİ. İLHAM AL, GÖSTER VE BAĞLAN...

30-09-2022
MASION &OBJET PARİS 2022 GERÇEKLEŞTİ. İLHAM AL, GÖSTER VE BAĞLAN...
sektör değerlendirmeleriyle bir fuarın geride bıraktığı izlenimler. Dünyanın dekorasyon, tasarım ve yaşam tarzı topluluğu arasında kıvılcım yaratan iş fırsatları ve yaratıcı etkileşimin ilham kaynağı olan Maison&Objet 2022 bu yıl 8-12 Eylül 2022 tarihleri arasında Paris’te gerçekleşti. sizin hiç bitmeyen ilham kaynağınızdır ve sürekli olarak heyecan verici yeni keşifler sunar: Paris’teki ticaret fuarında yılda iki kez gerçekleşen etkinlik, Paris Tasarım Haftası boyunca Paris sokaklarında, saçak etkinliği ile gerçekleşiyor.

 

    Tasarımcılar olmadan tasarım olmaz ve yetenekler olmadan sürprizler yaratılamaz. Maison&Objet, bugün piyasadaki en heyecan verici konseptlerin ve ürünlerin arkasındaki kadın ve erkekleri sergileyerek hem ham hem de cilalı ve işlenmiş yetenek külçelerini ortaya çıkarma konusunda bir yeteneğe sahiptir. Her sezon, geleceği tasarlayan insanlara ilham kaynağı oluyor. . 

Geleneksel pazarlar ve hedef pazarlar konusunda katılımcılardan gelen farklı düşüncelere tanık oluyoruz,

Belçikalı marka Chehoma “birçok paydaş Doğu Avrupa'ya yeniden demir atmak istedi ancak Ukrayna krizi bize bunun tek çözüm olmadığını gösterdi. Bizim açımızdan çok bölgeli kaynak kullanımı en uygun çözüm olmaya devam ediyor”. 

Yeniden demirlemenin önündeki engeller

Gerçek şu ki, yapılan anketlerde, katılan profesyonellerin %22'si şu anda ister hammadde, ister bitmiş ürün açısından tedariklerini yeniden artırmayı planlamıyor. Bazıları, işlerinin yalnızca belirli ülkelerde bulunan ürünlere ve uzmanlık becerilerine dayandığını söylüyor. Örneğin bir İngiliz firma yetkilisi, "Hindistan'da uzun vadeli önemli iş ilişkilerimiz var, Avrupa'da ihtiyacımız olanı aynı fiyata veya kalitede üretebilecek fabrika yok", diyor.  Bazen şirketin kimliğinin önemli bir parçası olan verimli ortaklıklar. "Ürünlerimizin çoğu kültürel temelli ya da yalnızca Asya ve Güney Amerika'da bulunabilen ilginç şeyler. Fransız butiği Brin De Causette, “Bu benzersiz yönüne odaklanmayı tercih ediyoruz” diye açıklıyor.
Sektör paydaşlarının tereddütleri genellikle büyük finansal kısıtlamalardan kaynaklanmaktadır. Yine bir Alman markası, ” Ürünlerimizin Avrupa'da metal ürün üretimi için nispeten emek yoğun ve enerji maliyetinin yüksek olması nedeniyle maliyetler belirleyici olmaya başladı ”, diyor. 

Bu çok yaygın bir bulgudur, çünkü markaların %70'i daha yüksek üretim maliyetlerini ve %52'si daha yüksek satın alma maliyetlerini gösteriyor.  
Markaların %41'i için bu engellere yeni tedarikçiler bulmanın karmaşıklığı da ekleniyor. “Birçok atölye kapandı. Bazı ürünlerin yerel olarak üretilmesi çok zor hatta imkansız hale geldi, çünkü öncelikle hammaddeler artık mevcut değil (…) ve artık elimizdeki araç ve becerilere sahip değiliz”, diye açıklıyor  “Ülkemizde belirli uzmanlık becerileri kayboldu” diye ekliyor. Bir perakende zinciri Avrupa'nın "yeniden sanayileşmesi" için çağrıda bulunurken, Avrupa'da tekstil, sofra eşyası ve mobilya tedarikinde sorun yaşadıklarını açıklarken, bir Fransız marka pişmanlıkla "Temel malzemeler için bile sık sık yurt dışına bakmak zorunda kalıyoruz" diyor. 

“Birçok atölye kapandı. Bazı ürünlerin yerel olarak üretilmesi çok zor hatta imkansız hale geldi, çünkü öncelikle hammadde artık mevcut değil (…) ve artık elimizdeki araç ve becerilere sahip değiliz”

Alıcılar için daha da acil olan (%56) yeni tedarikçiler bulmanın zorluklarına, %44'ünün daha küçük bir tedarikçi portföyü ile çalışmak zorunda kalacakları korkusunu ekleyebiliriz. İrlandalı bir perakendeci, “Küçük aralıklara sahip oldukları için yerel olarak tedarik etmek çok daha fazla iş, bu yüzden daha fazla insandan sipariş vermem gerekiyor” diyor. İsrailli ve İngiliz konuşmacılar ise, ülkelerinde yeterince çeşitli bir teklif bulma veya bulma sorunlarını dile getirirken, uluslararası kaynak kullanımı da daha benzersiz bir şey sunarak öne çıkmalarını sağlıyor. 

Marka imajı ve güvenilirliği 

Birçokları için yeniden yapılanma ve  konumlanma, şirket operasyonları üzerinde somut ve olumlu bir etki yapma şansı sunuyor. Örneğin, ankete katılan on kişiden dördü daha kısa nakliye sürelerinden yararlanmayı umuyor. 
Özellikle müşteriye yansıtılan görüntü, izlenebilirlik, daha iyi kalite ve dolayısıyla güvenilirlik açısından, yeniden donatmanın istenen sonuçları görülebilir. Markaların %71'i için bu, çevresel etkileri azaltmak ve %58'i için sosyal odaklı değerlere geri dönmekle ilgilidir. Bunların %53'ü için yeniden bağlamanın marka imajları üzerinde olumlu bir etkisi olabilir.  Alıcı tarafında, %48'i daha iyi kaliteyi umuyor ve %39'u gelişmiş ürün uzmanlığı bekliyor. 

Bunlar, kesinlikle talepkar olan, ancak bazılarının dediği gibi, beklentilerine daha uygun ürünler için daha fazla ödemeye her zaman hazır olmayan yeni müşteri tipini tatmin edebilecek pek çok iyileştirmedir. Egmont Toys, “En zorlu yön, tüketicilerin etik ve çevreye duyarlı çalışma koşulları altında, ancak 'Çin' ürünüyle aynı fiyata üretilen yerel bir ürüne sahip olmak istemesidir”, diyor. Hollandalı RetailLAB firmasının CEO'su Hans van den Hout, “Yeni bir aşırılık çağında çalışıyoruz ve yaşıyoruz” diye özetliyor. “Fiyatlar çok yükseliyor ve müşterinin talepleri bazen çılgınca oluyor (24 saat teslimat). Ancak, ürünün veya şirketin arkasındaki hikaye açık, anlaşılır ve nihai müşteri tarafından beklendiği sürece, üstün tasarım ve yüksek kaliteli ürünlerin hayatta kalacağını düşünüyor ve hissediyoruz”. Diyor.

Bu yıl Masionda müşteri beklentileri ve gelecek projeksiyonları bu yönde .

 

 

yazar

Nesip Uzun-editor yazısı

E-bülten için e-posta bırak