interzum @home 2021 sonrası Maik Fischer ile röportaj
İnterzum'daki dijital etkinliğin ziyaretçiler için ne gibi bir katma değeri oldu?
interzum @home, ziyaretçilere tamamen yeni bir ticaret fuarı deneyimi sundu. Odak noktası iki temel yöndeydi: içerik ve ağ oluşturma. Katılımcılar için üç Trend Günü ve Ürün Aşaması, ziyaretçileri 230 uzmanlık dersleri ve atölye çalışmalarında bilgi aktarmaya davet etti. Ziyaretçiler yalnızca sektörlerinin kilit konuşmacılarını dijital olarak deneyimlemekle kalmayıp, aynı zamanda konuşmacılarla aktif olarak diyaloğa girmeyi de başardı. Yeni platformun ikinci temel bileşeni, ağ oluşturma fırsatıydı ve bu nedenle ziyaretçiler, fuarın dört günü boyunca canlı bir değişim için çeşitli tekliflerden yararlandılar. Toplamda 80.000'den fazla sohbet ve sesli-görüntülü görüşme yapıldı. Etkinlik süresince 10.000'den fazla müşteri adayı üretildi, bu nedenle her dakika birden fazla liderlik vardı! Katılımcıların dünya çapındaki teklifi ve ziyaretçilerin dünya çapındaki talebi böylece bu yıl tekrar bir araya geldi.
Online etkinliğe hangi katılımcılar katıldı?
interzum, dünya prömiyerlerinin yapıldığı bir ticaret fuarıdır - pek çok katılımcı, yeniliklerini burada ilk kez uluslararası bir ticaret kitlesine sunar. Bu yıl ürün sunumlarını dijital ortama en iyi şekilde kaydırdılar ve sunulan erişimden optimum şekilde faydalandılar. 24 ülkeden 142 firma en son çözümlerini ve ürün yeniliklerini interzum @home'da sergiledi. Bu, fuarın bu yılki dijital baskısının çok uluslararası olduğu anlamına geliyor. Sektördeki bu kadar çok küresel kilit oyuncunun orada olmasından özellikle memnunuz. Bununla birlikte, interzum, genellikle heyecan verici ürünler sunan daha küçük şirketlerde de büyür. 2021'de önde gelen uluslararası ticaret fuarının ruhunu da yaratan tam da bu katılımcı karmasıdır.
Katılımcılar ile ilgili hedef gruplara nasıl ulaştınız?
İnterzum @home'un çeşitli aşamaları, çok iyi karşılanan benzersiz bir genişlik ve derinliğe sahip farklı bir program sundu. Örneğin, 132 ülkeden yaklaşık 100.000 ziyaret edilen toplam 4.240 dakikalık içeriğe sahip 230 dijital etkinlik gerçekleşti. Tabii ki, tüm önemli ürün yeniliklerinin sunulduğu katılımcıların showroomlarına da özel bir odaklanıldı. Hedef gruplara hitap etmek için ayrıca imm cologne, Orgatec, LivingKitchen ve spoga + gafa ve kind + jungend'den Koelnmesse mobilya fuarları ağımızı kullandık. Sonuçta, bu fuarlardaki katılımcılar geleneksel olarak interzum'un ziyaretçileridir. Değer zincirine yönelik böylesine güçlü bir ticaret fuarı seçimi, dünya çapındaki ticaret fuarı ortamında benzersizdir.
Sanal olayın interzum üzerinde nasıl bir etkisi olacağını düşünüyorsunuz?
Gelecekte tüm ticaret fuarlarımız için dijital erişim yeni bir ek başarı kriteri olarak kullanılacaktır. Bununla birlikte, bir dijital ticaret fuarı, Köln'deki interzum'un yerini alamaz. Bizim açımızdan geleceğin ticaret fuarı konsepti hibrit. Böylelikle interzum 2023 için dijital bileşenler, salonlardaki fiziksel sunumu mantıksal olarak tamamlayacak. Gelecekte, odak noktası web'deki bilgi ve içerik, sitede deneyim ve sosyalleşme olacak - ancak her zaman akıcı geçişlerle. Bağlantı unsuru, hem çevrimiçi hem de çevrimdışı olarak önemli olmaya devam edecek olan ağdır.