CIFF Shanghai 2018 Fuarı, 10-13 Eylül 2018 tarihinde yapılacak
İhraç & tasarım holü, modaya uygun ve kaliteli mobilyalar, kişileştirilebilen akıllı ev sistemleri ve çocuk mobilyaları, oturma odası ve takımları, uyku merkezi, ev dekorasyonu ve ev tekstili, dış mekan, ofis ve Uluslararası Çin Mobilya Makinaları & Ham Mobilya Materyalleri Fuarı gibi müthiş güçlerinin yanı sıra birbirlerini tamamlayan 2000’den fazla markaya ev sahipliği yapacak. Fuar, CFTE ve Red Star Macalline ev sahipliğinde 400,000 metrekare yer tutan fuar merkezinde yapılacaktır.
Red Star Macalline’in katılımı CIFF Şangay’a yerli ve denizaşırı olmak üzere lüks ev mobilyaları markalarının kaynaklarını sağlamış olacak. Çin’in 29 bölgesini ve 182 şehrini kapsayan başarılı tasarımcılar ve bayiler üretim ve tüketim piyasasına daha yakın birçok moda ve tasarım elementlerini tanıtarak fuar deneyimini zenginleştiriyor.
Fuardan Önemli Anlar:
Peş peşe 3 ayrı oturumdan oluşan EAST Tasarım Şovu, 42. CIFF (Şangay)’da tasarımcılar, tasarım markaları ve tasarım akademilerinin de iş birliğiyle evde ve dışarıda endüstriye “iyi tasarım iyi iş yaratır” motivasyonuyla bir görsel şölen yaratmak amacıyla toplanıyor.
Asya-Pasifik Zirve Ödülleri;CIFF, Amerikan Mobilya Tasarımcıları Topluluğu (ASFD) ve High Point Market ile beraber, Zirve Ödüllerinin ilk kez Birleşik Devletler dışında bir ülke ve bölgede yapıldığı bir alt ödüldür. Asya-Pasifik bölgesindeki mobilya endüstrisi tarafından tanınmış girişim ve tasarımcı ürünlerini seçmek amacıyla, genel tasarım seviyesini yükseltmek amacıyla Amerikan mobilya ve ev dekorasyonu endüstrisini ilerletmek ve geliştirmek için lanse edilmiş tek uluslararası mobilya ve ev dekorasyon ödülüdür.
2018 Çin İç Mekan & Dekorasyon Konferansı“Tasarım-Başlangıç” teması altında gelişmiş tasarımları araştırma yolunda yapılmıştır. Tasarımcıların verilen temalar karşısında bireysel anlayışları ve duyguları üzerinden birbirinden farklı felsefeleri ve duruşlarını; sunumlar, forumlar ve seminerler aracılığıyla aktarırken iç mekan tasarımı hakkında sorular sormak ve hikayelerinin anlatılmasını mümkün kılıyor.
Tmall Ideal Home Life Şov’u, CIFF ve Tmall arasında sanayi için bir değer oluşturulması, şirketlere çevrimiçi ve çevrimdışı piyasaya sürülme sırasında bir deneyim sağlaması yönünden gösterinin “Internet+” ının yeni fonksiyonlarını gözler önüne sererken aynı zamanda en yeni ürünlerin tanıtımının ve satışının stratejik bir iş birliği ve güçlü bir ittifak ilişkisi kurarak markaların milyonlarca tüketiciyle direk olarak buluşmalarını sağlıyor.