ABD MOBİLYA PAZARI

Mobilya Dekorasyon Dergisi - Mobilya Dekorasyon - Dergi - Yayın - İletişim - Dergi - furniture - wood - design - dizayn - aksesuar - kenarbandı - edgeband - makine -woodworking - woodworkingmachinery - fair - mobilya fuarları - woodworking machinery - ahsap makineleri- glue-yapıştırıcı tutkal-

ABD MOBİLYA PAZARI

16-03-2013
ABD MOBİLYA PAZARI

 

Genel Durum

Etmenleri konut, sürekli istihdam, kolayca bulunabilen kredi ve tüketici itibarı olan her sanayide olduğu gibi, Amerikan ev mobilyaları sanayisi 2007’deki Büyük Resesyondan beri zorluklarla yüz yüze kalmıştır.

Ancak, tarihsel olarak, bu sektör, haklın da iyileşmesi ile birlikte oldukça dirençli olmuştur ve yerli ev mobilyaları sektörü yavaş ancak kararlı baskınlar yapmıştır. Örneğin, 2009’da, mobilya ve yatak takımı üzerine tüketici harcamaları 75.6 milyar dolar idi. 2010’da, sadece % 4’ün altında bür büyüme ile, 78.5 milyar dolarlık bir piyasa değerine çıkmıştır. Geçtiğimiz yıl, piyasayı 80 milyar dolara getirecek % 1.9’luk ek bir artış yapmıştır. Bu yıl, Furniture/Today yerli sanayinin yaklaşık % 2’lik bir başka kazancı temsil edecek şekilde 81.6 milyar dolar ile sonlanacağını planlamaktadır.

Perakende Mobilya Pazarı

Geleceği göz önünde bulundurarak, Furniture/Today 2016’da, tüketicilerin mobilya ve yatak takımlarında, 2011’deki 80 milyar dolarlık piyasaya göre % 20.1’lik artış ile 96 milyar

dolar harcayacaklarını tahmin

etmektedir.

Tüketicilerin mobilyalarını ve yatak takımlarını aldıkları yerler açısında, geleneksel mobilya dükkanlar halen daha alışveriş yapanların seçim kanalıdır, tüm satış işlemlerinin % 40’ına tekabül etmektedir.

Ancak, 2008’de geleneksel mobilya dükkanlarının satışlarını tümünün % 50’sine karşılık geldiğini unutmamak gerekir.  Diğer perakende türleri ile olduğu gibi, geleneksel mobilya dükkanları da online perakendecilerden, yaşam tarzı dükkanlarından, Costco ve Sam’s Club gibi big-box dükkanlarından, ayrıca Ashley HomeStores, La-Z-Boy stores, Bassett stores ve diğerleri gibi üretici markalı dükkanlardan dolayı zorluk yaşamaktadır.

Ana Kategoriler

Alt segment skorları varken, Amerikan ev mobilyaları piyasasındaki ana kategoriler döşenmiş mobilyalar (sabit ve hareketli mobilyaları içerir) ve muhafaza mallarıdır (yatak odası, yemek odası, ev dinlence alanları, ev ofis alanları ve benzeri için ahşap mobilyaları içeren).

Furniture/Today Get Smart Hızlı Kılavuzu 2011’de, sabit kanepe/çekyatların tüm mobilya satışlarının yaklaşık % 15’inde ve 12.1 milyar dolarlık bir payı temsil ettiğini belirtmektedir. Satışların % 5’ini 43.6 milyar dolarını temsil eden hareketli kanepeler eklendiğinde bu rakamlar artar. Yetişkin yatak odası mobilyaları, çocuk mobilyaları, yemek odası mobilyaları (gündelik ve resmi), ofis mobilyaları, dinlence mobilyaları, antikalar ve nadir masalar dahil, muhafaza malları toplam satış tablosunun 30 milyar dolarından fazlasını ve yaklaşık % 49’unu

temsil eder.

Yine de, son yılda, döşemecilik muhafaza mallarına göre daha güçlü satış örnekleri göstermeye devam etmektedir. Gözlemciler bunun nedeninin döşemeli mobilyaların oturma odası ve yemek odası gibi, evin daha çok misafir kabul edilen odalarında kullanılmasından dolayı olduğunu kabul ederler. Ayrıca, bu ürünler ya kumaş ya da deri ile kaplıdır ve bu malzemelerin renkleri, desenleri ve stilleri muhafaza mallarına göre daha sık değişme eğilimindedir. Çok yakın zamanda, Çin’deki algılanan belirsizliğe karşı bir önlem olarak, Amerika’da yapılan döşemeciliğe yenilenen bir ilgi olmuştur.

Ancak, yerli döşemecilikteki renkler, desenler ve artan ilgi ev mobilyacılık sektöründeki tek değişiklik değildir. İnternette bitmesi imkansız gözüken bilgiler ile donanmış tüketiciler mobilya ve yatak takımı alışverişine çıktıklarında daha bilgili ve bazen daha talepkar hale gelebilirler.

Akıllı telefonlar formatındaki teknoloji, genellikle rakipleri ile fiyatlarını karşılaştırmak için perakende dükkanlarında akıllı telefonlarını kullanan, savaşçı-tüketicilerin dönemini artırmaya yardımcı olmuştur.

Tüketicileri ikna etmek için, birçok ev mobilya perakendecisi belirli satış organizasyonlarına cevaben alışverişçileri dükkana getirme arayışındaki organizasyona yönelik pazarlamaya başvurmuştur. Bunun birçok perakendeci için iki uçlu kılıç olduğu ispatlanmıştır. Organizasyon satışları trafiği canlandırma eğilimindeyken, perakendeciler satış dışı zamanlarda alışverişçileri dükkana getirmekte zorluk yaşamaktadırlar. Dükkanlarda daha sabit bir trafik oluşturmak için, birçok perakendeci müşterileri için ve onlarla birlikte daha cezbedici dükkan deneyimleri yaratmak ümidiyle dükkanlarını tekrar modellemiş ve

tazelemişlerdir.

yazar

E-bülten için e-posta bırak