Türk Ahşap sektörünün öncülerinden AGT ile söyleşi

Mobilya Dekorasyon Dergisi - Mobilya Dekorasyon - Dergi - Yayın - İletişim - Dergi - furniture - wood - design - dizayn - aksesuar - kenarbandı - edgeband - makine -woodworking - woodworkingmachinery - fair - mobilya fuarları - woodworking machinery - ahsap makineleri- glue-yapıştırıcı tutkal-

Türk Ahşap sektörünün öncülerinden AGT ile söyleşi

21-07-2018
Türk Ahşap sektörünün öncülerinden AGT ile söyleşi
Türk Ahşap sektörünün öncülerinden Agt, gerek innovatif çalışmalarıyla gerekse de kısa zamanda gerçekleştirdiği yatırımlarıyla sektörümüzün gelişmesinde önemli bir rol üstleniyor.

Bu noktada AGT denince aklımıza hep yeni şeyler geliyor, parkede artık takip etmekte zorlandığımız yeni desenler , yeni renk ve tasarımlar, akrilik yüzeyler, yurtiçi ve yurtdışında yeni yatırımlar gibi ardı sıra gelen çalışmalara tanık oluyoruz. 2018 yılının ilk 6 ayında birçok çalışmalara imza attınız bu çalışmaları bize anlatır mısınız ?   

 

 

AGT markasının özünde yenilikçilik, tasarım ve dinamizm hep var. Farklı ve yenilikçi bakış açımız, sektöre sunduğumuz ürünlerle ile trendlerde öncü kimliğimizi korumaya özen gösteriyoruz. Bu bakış açısı ile sektörümüzde birçok ilke imza attık, atmaya da devam ediyoruz. 

 

Dünya ve pazar trendlerine yoğunlaşıyoruz. Sezonun trend renk ve dokularını kullanarak yeni koleksiyonlar oluşturuyoruz. Pazarın beklentilerine uygun farklı ve yenilikçi ürünler sunmaya devam ediyoruz. AGT ürünleri zengin renk, dekor ve yüzey alternatifleriyle tüm pazara kolaylıkla hitap edebiliyor. Kendi sektörünün ilk Ar-Ge merkezini kuran marka olarak tüketicinin alışkanlıklarını değiştirecek, hayatını kolaylaştıracak ürünler üretmek konusunda çalışmalarımızı hız kesmeden sürdürüyoruz.

 

Yeni yatırımlarla bu hamle daha da büyüyecek gibi, ve bu yıl yine Türkiye’nin en büyük 500’i arasındasınız. Bu çalışmaların boyutlarını bizimle paylaşır mısınız?   

 

 

Geçtiğimiz yıl AGT’nin Türkiye’nin en hızlı büyüyen 6., sektörünün ise 1. markası olması hepimizi gururlandırdı. Ayrıca sosyal medyada da en beğenilen ve en aktif marka olduk. Sektörün ilk AR-GE merkezini kurmamız, AGT Dijital Dönüşüm Projesini başlatmamız, mobil uygulamamızı yayına almamız bize oldukça hız ve destek katan kararlar oldu

 

Markamız gerçekleştirdiği yeni yatırımlarla büyümesini sürdürüyor. Bu yılı %30’un üzerinde bir büyüme ile kapatmayı hedefliyoruz. Ciromuzun yarısını ihracattan elde ediyoruz. Aldığımız 2. MDF tesis yatırım kararı ve bu yılın son aylarında hizmete alacağımız İran Tesisimiz ile farklı coğrafyalarda farklı beğenileri, ürün fırsatlarını göz önünde bulunduracağımız başarılı bir tablo ile 2018’i tamamlamayı hedefliyoruz.

yazar

Nesip Uzun-editor yazısı

E-bülten için e-posta bırak