Portakal kenar bantları, Ekim’de İntermob ve Sicam’daydı...

Mobilya Dekorasyon Dergisi - Mobilya Dekorasyon - Dergi - Yayın - İletişim - Dergi

Portakal kenar bantları, Ekim’de İntermob ve Sicam’daydı...

14-11-2019
Portakal kenar bantları, Ekim’de İntermob ve Sicam’daydı...
İntermob ve Sicam fuarlarıyla markamızı global hale getiriyoruz. Ekim ayında ülkemiz için önemli bir buluşmaya tanık olduk, Türk mobilya ve ahşap imalat sanayı 22.si gerçekleşen ve hemen tüm Avrasya bölgesinin en önemli ve güçlü fuarı olan Reed-Tüyap İntermob fuarı yine başarıyla gerçekleşti. Portakal kenar bantları hafta boyunca burada gerek yurt içinden, gerekse de yurtdışından farklı ülkelerden gelen yüzlerce bayi ve alıcıyı ağırladı. Bu yıl bünyemize kattığımız bir dizi yeni renk ve desenlerimizi tanıtma imkanı bulduk, iç ve dış pazar dinamikleri hakkında sıcak temas ve izlenimler edinerek yapılanmamızı buna göre geliştirme,

eksiklerimizi görme imkanları bulduk. Fuarın gerek bizler gerekse de paydaşlarımız için çok önemli özelliklerinden biri de bu bire bir ilişkiler içinde bir yıl sonranın birikim ve çalışmalarını gözleme imkanı vermiş olmasıdır. Önceki yıllarda kurulan bağlantılar tazelenir veya elenir yeni ilişkiler yaratılır bazı yerlerde büyüme yaşanır onlar talepleriyle sizleri, siz de kendinizi geliştirerek hizmet alan ve işlevlerinizi geliştirir müşteri memnuniyetini sürekli hale getirirsiniz. Günümüz pazar ilişkilerinde satış tek başına belirleyici bir argüman değildir, bir başkası gider fiyat endeksli kısa ilişkilerle müşteriyi yanıltabilir aslolan süreklilik ve sürdürülebilirliktir. Bu noktada satış sonrası hizmet ve ilişkiler kalitenizle birlikte gelişirse, müşteri ilişkileri de o oranda kuvvetli olur ve tercih nedeni olursunuz.

        Tüm bu ilişkileri ve müşteri eğilimleri ile  pazarın nabzını fuarda yakalarsınız. İyi bir gözlemciyseniz paydaşlarınız birer rakip değil, sizi devindiren ve eksiklerinizi görmenizi sağlayan önemli kaynaklardır. 

                  Bu yıl İntermob ve Sİcam 2019’da farklı paydaşlar farklı müşteri talepleriyle karşılaşarak donandık. Avrupa pazarı ve müşterisi Ortadoğu ve Afrika’dan çok farklı, talepler ve beklentiler, kalite ve fiyat anlayışı size tüm dünyada aynı şeylerin geçerli olmadığını gösteriyor. Aynı anda farklı ülkelerde birden çok fuara katılmanın zorluklarını yaşadık ve bunun da farklı bir pazar rekabeti olduğunu algıladık. Bu pazarlarda  var olmanın zorunlu kuralları var. Son iki yıldır bunu Sicamda yaşıyoruz. Bu fuarın bize kattığı avantajlar ve  fuarın uluslararası vizyonu bizler için anlamlıydı, ürün ve markamızın global pazardaki yerini daha iyi ölçekleme şansın yakaladık, bu da bize büyük bir moral verdi. Üretim kalitemiz ekip çalışmamız ve müşteri ağımızla.daha güçlüyüz.

yazar

Nesip Uzun

E-bülten için e-posta bırak