MIFF Fuarı katılımcılarını Dijital Dönüşüm Yolculuğuna Taşıyor

Mobilya Dekorasyon Dergisi - Mobilya Dekorasyon - Dergi - Yayın - İletişim - Dergi





MIFF Fuarı katılımcılarını Dijital Dönüşüm Yolculuğuna Taşıyor

26-09-2020
MIFF Fuarı katılımcılarını Dijital Dönüşüm Yolculuğuna Taşıyor
MIFF Furniverse ile yeni normalde yeni iş yapma yöntemi gerçekleşiyor. Güneydoğu Asya’nın en büyük mobilya fuarı olan Malezya Uluslararası Mobilya Fuarı (MIFF), 2020 Ağustos ayı boyunca düzenlenen ilk sanal fuarı MIFF Furniverse’i tamamladı.

Küresel mobilya pazarlarını gerçek zamanlı ticaret fırsatlarıyla birleştirmeyi amaçlayan ilk çevrimiçi fuar, farklı zaman dilimlerine ve bölgelere hitap eden üç coğrafi hedefli canlı pazar etkinliğinden oluşuyor - Asya Pasifik pazarı (11-13 Ağustos 2020), Kuzey Amerika ve Güney Amerika pazarı (18 - 20 Ağustos 2020) ardından Avrupa, Orta Doğu ve Güney Afrika pazarı (26 - 28 Ağustos 2020).

Etkinlik organizatörü Informa Markets, MIFF Furniverse'e 84 ülke ve bölgeden toplam 922 alıcı ziyaret ettiğini bildirdi. Sanal etkinlik, MIFF katılımcılarından kaynak almaya başlamak için daha önce MIFF'i ziyaret etmemiş yeni alıcıları da (alıcıların% 30'u) getirdi. 2.400'den fazla iş lideri oluşturuldu ve katılımcılar MIFF Furniverse aracılığıyla 1,16 milyon ABD doları satış bekliyordu. Ayrıca ABD'li alıcıların Malezya yapımı mobilya için ABD'li alıcılardan güçlü bir talep olduğunu kanıtlayan listenin başında ABD'li alıcıların yer aldığı bildiriliyor.

MIFF genel müdürü Karen Goi, MIFF Furniverse 2020'ye katılan toplam 70 katılımcının ağırlıklı olarak Malezya'dan olduğunu söyledi - geniş bir ev ve ofis mobilyası koleksiyonu ve dünya çapında en çok aranan ürünlerden biri olan Malezya ahşap mobilya çeşitlerini sergiledi.  

“Bu yıl küresel mobilya endüstrisi için zorlu bir an ve bizi ilerlemeye itti. Dijitalin yükselişiyle birlikte, işletmelerin yeni normalde başarılı olmaları için yeni fırsatlar yaratır. Bu hepimiz için yeni bir deneyim ve MIFF Furniverse, sektör arkadaşlarımızla birlikte bu dijital dönüşüm yolculuğuna çıkarken MIFF için kesinlikle yeni bir dönüm noktası ”dedi.

Karen Goi ayrıca, “Alıcılar, mümkün olduğunda MIFF fiziksel etkinliğine katılmayı dört gözle beklemelerine rağmen, alternatif kaynak bulma çözümü olarak MIFF Furniverse'e olumlu baktıklarını ifade ettiler. Halen mobilya için kaynak sağlayabildikleri ve zamanlarına uygun üreticilerle buluşabildikleri için platformu kolayca erişilebilir ve kullanışlı buldular. Alıcılar ayrıca platform için iyileştirme alanları ve tercih ettikleri özellikleri tanımladılar ve bu geri bildirimi dijital yolculuğumuzda daha da ilerlemek için alıyoruz. "

Johann & Joann Concept'in Genel Müdürü Quek Kheng Long, çevrimiçi iş yapmanın herkes için yeni bir norm olduğunu ve benimsenmesi gerektiğini söyledi. "MIFF Furniverse, alıcılar ve katılımcılar için harika bir platform, çünkü pek çok alıcı seyahat edemiyor ve katılımcı salgın sırasında sergileyemiyor."

Isella Koltuk Tasarımı direktörü Benjamin Er, MIFF Furniverse'ın fiziksel olaydan daha geniş bir kitleye ulaşmalarına yardımcı olabileceğinden emin. “Fiziksel sergide mekan açısından kısıtlandık, ancak burada tüm istediklerimizi gerçekleştirebiliyoruz'dedi.

yazar

Nesip Uzun

E-bülten için e-posta bırak