Malezya’nın köklü ve güçlü fuarı MIFF 2017 ve sonrası

Mobilya Dekorasyon Dergisi - Mobilya Dekorasyon - Dergi - Yayın - İletişim - Dergi - furniture - wood - design - dizayn - aksesuar - kenarbandı - edgeband - makine -woodworking - woodworkingmachinery - fair - mobilya fuarları - woodworking machinery - ahsap makineleri- glue-yapıştırıcı tutkal-

Malezya’nın köklü ve güçlü fuarı MIFF 2017 ve sonrası

15-03-2017
Malezya’nın köklü ve güçlü fuarı MIFF 2017 ve sonrası
 MIFF 8-11 Mart 2017’de  kapılarını ziyaretçi ve katılımcılara açarak her zamanki gösterişiyle Putra Dünya Ticaret Merkezinde ve MatradeEtkinlilk ve Fuar Alanında olacak. 23. Yılına girmesiyle birlikte MIFF  Fuarı iş ortaklarımız, katılımcılarımız ve ziyaretçilerimiz için daha parlak ve büyük imkanlar yaratıyor.

Güneydoğu Asya’nın en büyük ticaret fuarı ünvanıyle dünyanın dört köşesinden 140 ülkeden profesyonelin katıldığı, mobilya meraklıları ofis mobilyaları odaklı MIFF, Ofis lansmanıyla  katılımcı ve ziyaretçilerini bu yıl daha büyük bir holde ağırlayacak. MIFF Ofis kalite ve katma değerli ürün politikalarına paralel olarak son teknoloji ve yenilikçi kurumsal, ofis ve geniş çaplı çözümleri sergileyecek.

 

Küreselleşme hız kesmeden devam ederken, insanlar sınırları geçiyor ve böylece mobilya alırken algıları da buna bağlı şekilleniyor. Günümüzde pek çok mobilya firması bu trendi çok iyi anladı ve iş modelini pazarın bu davranışına göre adapte ediyor.

 

Dünyanın en önemli ahşap ürünleri ülkesi olan ve gerek ürettiği ahşap mobilyaları gerekse de ham ürün olarak ağaç mamülleri için büyük bir pazar olan Malezya mobilya endüstrisi, temeli ahşap bazlı olmasına rağmen, bundan ötesi de mevcut. Ürünlerin güzelliği görünenden daha fazlası. Fuarımızda pek çok ürün ve tamamlayıcı materyeller bulmak mümkün. El işçiliği kadar sanayileşen ve tasarım odaklı ürünler fuarda önemli bir yer kaplıyor.  Spotlight  bölümünde mobilya üreticilerinin bilim ve teknolojiyi harika mobilya parçalarına dönüştürmeden önce nasıl yenilikler yarattığını gösteriyoruz.

 

Tabiki katılımcılar olmadan MIFF ne olurdu? Yıllardır bize destek veren Malezyalı mobilya üreticilerine büyük bir şükran borçluyuz, ama uluslararası katılımcılarımızdaki artıştan da bahsetmezsek olmaz.  Bugün MIFF hem yurtiçi hem de yurtdışı oyuncuların güvenini kazanmış durumda, Her yıl dünyanın pek çok yerinden binlerce insan Malezya fuarında bu konsepti ve onun yarattığı iş bağlantılarını kurmak için bu fuara geliyor. Bu da fuarımızın başka bir özelliğidir, ziyaretçi ve katılımcıbirbirini tamamlayan ve hedefi gerçekleştiren unsurlardır.  bunun için hepinize teşekküre ederiz.

 

Ancak MIFF 2017 sadece büyük sürprizlerin bir başlangıcı. 2018 ve sonrasında daha fazlasıyla   karşınızda olacağız. 2018’de MIFF 100.000 metrekare ile MITEC alanının PWTC’ye ilavesiyle yüzde 25 büyüyecek.  MIFF 2017 ziyaretiniz için şimdiden hazırlığınızı yapın.

 

UBM Maleyza’nın da vurguladığı şekilde MIFF 2017’nin öne çıkan tarafı bölgedeki en büyük ofis mobilyaları için en büyük showroom özelliğindeki ofis mobilyaları odaklı MIFF Ofis segmenti olacaktır.

 

MIFF Genel Müdürü Karen Goi, MITEC ile birlikte 2108’de fuarın nihayet daha geniş sergi alanları ve hizmetleriyle katılımcı ve ziyaretçileri ağırlayabileceğini söylüyor.

 

bölgedeki en uzun soluklu ve mobilya endüstrisi ile alakalı en bilinen organizasyon olan MIFF markası Malezya uluslararası alıcıları ile eş anlamlı hale geldi. MIFF 10 yıldır PWTC ve MATRADE komplekslerinde açık ve kapalı alan şeklinde organize ediliyor.  MIFF  2018’de  fuar alanımızı daha da büyüterek  MITEC’le fuarımıza daha büyük bir prestij yaratacağız.

 

 “Süregelen desteklerinden dolayı 2017 katılımcılarına  MITEC 2018’e katılım için yer seçimi ve özel imkanlarda ayrıcalıklı sunacağız.  Etkinliği daha başarılı kılma çalışmalarımız sonucunda ilk çalıştıklarımız arasında %80’e varan katılımcı ve ziyaretçi geri dönüşü yakaladık.”

 

MIFF, 15 ülke ve bölgeden 500 katılımcı ile bir rekora imza atarak 908 milyon dolar satış elde etti. 20.000 fuar ziyaretçisi yakaladı. Fuar ayrıca yeni  nesil bir ticaret deneyimi olan O2O (online-offline)  platformu UBM_Alibaba B2B stratejik ortaklığının lansman noktası oldu.

 

Rezervasyon ve detaylı bilgiyi  MIFF sitesinde bulabilirsiniz. www.miff.com.my

 

yazar

Nesip Uzun-editor yazısı

E-bülten için e-posta bırak