Kastamonu Entegre, En Yeni Ürünlerini Afrika Kıtasına Taşıdı Interbuild Afrika 2018 Fuarı 15-18 Ağustos

Mobilya Dekorasyon Dergisi - Mobilya Dekorasyon - Dergi - Yayın - İletişim - Dergi

Kastamonu Entegre, En Yeni Ürünlerini Afrika Kıtasına Taşıdı Interbuild Afrika 2018 Fuarı 15-18 Ağustos

17-09-2018
Kastamonu Entegre, En Yeni Ürünlerini Afrika Kıtasına Taşıdı Interbuild Afrika 2018 Fuarı 15-18 Ağustos
Ürün ve yüzey çeşitliliği ile öne çıkan Kastamonu Entegre, Güney Afrika Cumhuriyeti’nin en büyük şehri Johannesburg’da düzenlenen Interbuild Afrika 2018 Fuarı’nda en yeni ürünlerini tanıttı. Kastamonu Entegre’nin fuardaki standını geniş bir kitle ziyaret ederken, kıtada ilk kez gösterilen Reflection, Floorpan Stone ve Rusya laminat parke serileriyoğun ilgi gördü.

Kastamonu Entegre, 15-18 Ağustostarihleri arasında Afrika’nın en büyük inşaat ve inşaat malzemeleri fuarı Interbuild South Africa Fuarı’nda Türkiye’yi temsil etti. Güney Afrika’nın Johannesburgşehrinde düzenlenen fuar, bu sene 50. yılını kutlarken, yapı malzemeleri ve teknolojileri sektörlerindeki uluslararası katılımcı ve ziyaretçileri bir araya getirdi. Kastamonu Entegre, ürün çeşitliliği ile öne çıktığı fuarda Floorpan, Vision, Reflection, Glossmax, Evogloss, Acrylic Panel, Dorpan ve Doorlam ürünlerini sergilerken, Reflection, Floorpan Stone ve Rusya laminat parke serileriilk kez Afrika kıtasına taşınmış oldu.   

Ağaç bazlı panel sektörünün tasarım ve teknoloji alanında sürekli gelişmelerin yaşandığı dinamik bir sektör olduğunu vurgulayanKastamonu Entegre CEO’su Haluk Yıldız, bu alandaki tüm değişimleri yakından takip ettiklerini belirtiyor: “İhtiyaçları belirleyerek birbirinden estetik ve kaliteli ürünler tasarlıyoruz. Sektöre yön veren ürün yelpazemize her yıl yenilerini eklerken, en yeni teknoloji ile ürettiğimiz ürünleri, dünyanın en önemli fuarlarında tanıtıyoruz. Öte yandan uluslararası bağlantılarımızı geliştirerek, satın alma ve yeni pazarlara ihracat fırsatlarını da değerlendiriyoruz.”

Kastamonu Entegre olarak, sektörün toplam ihracatının %37’sini tek başına gerçekleştirdiklerini hatırlatan Yıldız, ihracat hedeflerini büyüttüklerini ve 2018 yılında şirket cirosunun %50' sini yurt dışı faaliyetlerinden edeceklerini ifade etti. Yıldız“Geçtiğimiz yıl Türkiye’nin üretici gücü ve sektörünün lideri olarak başarılı çalışmalara imza attık. Bu sene de ihracatımızı artıracak çalışmalarda bulunarak ekonomiye katma değer sağlamaya devam edeceğiz. Öte yandan ihracat alanında sıralamalardaki yerimizi daha da yukarıya taşımayı hedefliyoruz.” dedi. 

yazar

Nesip Uzun

E-bülten için e-posta bırak