İtalya’da SICAM’ın Sektörde artan etkisi,
Sicam, yeni pazarlar için buluşma noktası:
Önceki fuarda kaydedilen rekor sayılara kıyasla, 99 yabancı ülkeden 7.765 şirketin yanı sıra doğal olarak da İtalya'nın her yerinden% 5'lik bir artışa ulaşıldığını gördük. Böylece, SICAM için sansasyonel sıçrama olmaksızın sürekli artan bir eğilim, daha doğruzu, orantılı ve mantıklı büyümeye tanık oluyoruz. . Etkinliğin organizatörü Carlo Giobbi, "Amacımız, fuara katılan tüm şirketlere en iyi çalışma koşullarını sağlamaktır. Dolayısıyla, fuarda yer alan firmalarin, kalite ve karşılıklı ilişkileriyle ziyaretçiler arasında önemli bir denge bulmaya çalışıyoruz. SICAM, geleneksel olarak talebin temel taşını oluşturan piyasalardan profesyonellerin yanı sıra gelişmekte olan ülkelerin girişimcilerinden yakın gelecekte küresel mobilya piyasasındaki aktörler olabilecek geleceğin karar vericilerini de ağırlamaktadır ".dedi.
2017 yılında gerçekleşen Sicam fuarı, , önümüzdeki küresel ürün eğilimlerini yönlendirecek yeni ürünler ve yeniliklerle, bileşenlerin ve aksesuarların tüm önde gelen uluslararası markalarının pazarını oluşturuyor. İtalya bu yılki fuarda hem sunum açısından, hem de sergilenen işletmelerin yaklaşık% 72'si ve talebi (ziyaretçilerin% 69'u kayıtlı) açısından en fazla temsil edilen ülke olarak teyit edildi. Yarı mamullerin, bileşenlerin ve aksesuarların (yaklaşık 4,5 milyar avro değerinde olan) İtalyan iç pazarı , yeniden canlanma dönemini sürdürmekte ve 2016'ya göre % 2'lik bir büyüme göstermektedir. Toplamın% 52'sine denk gelen yurt dışı satışlar da sürekli yükselişte ve SICAM, Pordenone'ye gelen çok sayıdaki yabancı müşteriyle olan ilişkilerde önemli bir gelişme oldu. Aslında, Çinli, Hindistanlı ve İran'lı sayısız profesyonelleri içeren Asya ülkelerinden katılımın (yabancı ziyaretçilerin% 25'i) da bu yıl arttığını görüyoruz. Yurtdışından gelen ziyaretçiler profesyonellerin ve şirketlerin% 31'inden fazlasına ulaştı. Daha endüstriyel olarak gelişmiş Avrupa ülkeleri (her zaman olduğu gibi Almanya'nın en çok katılımı ve bunu takip eden yılın ilk altı ayında kıtaya yapılan İtalyan ihracatında en iyi artışları kaydeden Fransa ve İspanya) bu yıl yine en üst sıralarda yer aldı.
Kayıtlı ziyaretleri göz önünde bulundurarak. Rusya gibi daha dinamik Doğu Avrupa pazarlarından gelen ziyaretçilerde önemli artış oldu (İtalya'nın mobilya tedarikinde ikinci sırada yer aldığı, 2017 yılının ilk altı ayında ihracatta% 12'lik bir artış kaydedildiği ve en büyük ortağı haline geldiği İtalya'da olduğu gibi) pazarın% 9.14 payıyla yüksek menzilli segment), Ukrayna ve Polonya (mobilya ihracatı için dünyanın en büyük dördüncü ülkesi).
Bu yıl Sicam fuarını ziyaret eden şirketlerin genel çerçevesinin dökümü:
Nihai ürün segmentinin (mobilya, mutfak, banyo ve demonte mobilyaların katılım oranlarının% 65'ini oluşturuyor) yanında, yüksek katılım oranına sahip olduğunu göstermektedir. Bağlantı elemanları bölümü çeşitliliğiyle bu yıl oldukça fazlaydı.